Fontos tudnivalók a TDK Konferencia technikai részleteiről

2010. április 14.

Tisztelt Résztvevő!


Az alábbiakban néhány hasznos tudnivalót talál az előadás elektronikus file-jainak leadásáról:


1. Kérjük, hogy lehetőség szerint a prezentációjuk PowerPoint file-ját minél korábban adják le az Oktatástechnikai és Szervezési Csoport Multimédia Laborjában (Elméleti Tömb, az Aula mögött, az I. és II. előadók földszinti bejárati folyósóján) az alábbi időszakokban:
április 14, szerda: 18:00 óráig
április 15, csütörtök: 8:30 - 18:00
április 16, péntek: 8:30 - 18:00
április 17, szombat: 8:30 után


2. Ha az előadása színhelyén, az előadás előtt tudja csak vetítésre leadni előadását, kérjük, hogy ezt a szekció megkezdése előtt fél órával, vagy a szünetben tegye meg. A helyszínen csütörtökön és pénteken 15 órától, szombaton 8:30 óra után adhatja le előadását.


3. A Tanácstermi szekció előadásanyagait a megadott időkben a Multimédia Laborban, csütörtökön pedig 14:00-15:00-ig a Tanácsteremben lehet leadni.


4. Video-, hangfájlokat tartalmazó prezentációkat kérjük, körültekintően mentsék adathordozóikra, - az eredeti médiafájlok csatolásával együtt - hogy megfelelő minőségben tudjuk biztosítani vetítésüket. Ajánlott kodekek:
VIDEO kodek: DivX, Xvid, MPEG-1, MPEG-2, h264, x264, WMV-9;
AUDIO kodek: MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, PCM;
KONTÉNER: .avi, .mpg, .mp4, .mkv, .wmv


5. A gépeken Windows 7 operációs rendszer, Office 2007 programcsomag van. A prezentációkat lehetőség szerint pendrive-on kérjük leadni.


6. Az előadások próbavetítésére, a prezentációs egér kipróbálására szerda délután 14 órától és a konferencia idején a Multimédia Laborban lesz lehetőség.


Segítségüket előre is köszönjük!
Mindenkinek sikeres részvételt kívánunk!


Üdvözlettel,
A Házi TDK Konferencia szervezői és
az Oktatástechnikai és Szervezési Csoport munkatársai

Az elem már a listában van!
Nem tehet be a listába 5-nél több elemet!
Sikeresen mentve
Hiba a mentés során!